بسم الله الرحمن الرحیم
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:سرباز دین, توسط مهدی باقری |

 

نام من سرباز کوی عترت است / دوره آموزشی ام هیئت است

پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار / سر درش عکس علی با ذوالفقار

ارتش حیــدر محــل خدمتم / بهر جانبازی پی هر فرصتم

نقش سردوشی من یا فاطمه است / قمقمه ام پر ز آب علقمه است

رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است / زینب آن را دوخته پس مشکی است

اسـم رمز حمله ام یاس علــی / افسر مافوقم عباس علی (ع)



نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت15:04---7 ارديبهشت 1390
با سلام خدمت مدير وبلاگ:
من از شما خواستارم به وب سايت من آمده و در آن عضو شويد يا در غير اين صورت من را بانام (اخبار و تازه های علمی جهان)لينك كنيد .gradeone.ir


ahmad
ساعت15:03---7 ارديبهشت 1390
با سلام خدمت مدير وبلاگ:
من از شما خواستارم به وب سايت من آمده و در آن عضو شويد يا در غير اين صورت من را بانام (اخبار و تازه های علمی جهان)لينك كنيد .gradeone.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.